mandag 25. januar 2016

Teltlivet.no

Etter snart 2 1/2 år her på bloggen vil dette bli den siste posten her.

Selv om dette er siste posten er det ikke slik at jeg trer ut av den store verdensveven, men nå overtar hjemmesiden www.teltlivet.no . Denne bloggen vil bli stående i nåværende form som et arkiv.

Den nye nettsiden



Jeg håper du tar turen innom den nye nettsiden og at den faller i smak. Nettsiden har også integrert blogg så jeg komme til å fortsette å blogge om turer etc. 

Jeg vil takke alle som har tatt turen innom og ekstra takk til de av dere som har vært trofaste følgere av bloggen.  Også en ekstra takk til de av  dere som har lagt igjen en kommentar eller flere. Det har blitt satt stor pris på!

Talas!


  

3 kommentarer:

  1. Blir å følge deg videre. Flott ny side du har laget... Godt turår

    SvarSlett
    Svar
    1. Mange takk Helge, og hyggelig om du blir med videre på turen:) Riktig godt nytt (tur)år til deg også så håper jeg knær/ben er på bedringens vei!

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett