mandag 15. juni 2015

Status

Vi er plutselig i midten av juni, og det slår meg at jeg ikke har planlagt tur/ene som jo hører sommeren til. Faktum er at jeg så og si ikke har  en løs plan en gang. Det vil si, jeg har jo en rekke områder som frister, men bestemt meg for at jeg drar der eller dit? Nei det har jeg ikke. Følgelig har jeg heller ikke fordypet meg i kart, laget en omtrentlig rute eller kikket etter eventuelle fiskemuligheter. Det er altså status pr i dag. Omveltninger jobbmessig etc får ta sin del av skylden, men om kort tid kan det være jeg får enda litt mer tid til tur enn hva jeg vanligvis har hatt. Det er en trøst som er god som noen og langt fra fattig ( om det blir slik vel og merke). Tiden vil vise, men at et par fjellsko midt på førtitallet kommer til sette spor i utvalgte områder fra midtnorge og nordover det føler jeg meg rimelig trygg på.

Foruten nevnte omveltninger har jeg den senere tiden fundert på fremtidig kameraløsning. Det vil nemlig bli supplert på kamerafronten, og jeg tror jeg begynner å nærme meg løsningen jeg kommer til å gå for. Inntil jeg har gått til anskaffelse av løsningen jeg kommer til å gå for har en velvillig kamerat latt meg låne et Canon EOS 7 D som jeg kan fikle med inntil videre.  

Til tross for liten aktivitet og få turer om dagen har jeg altså ikke gått helt i dvale. Jeg satser på at jeg snart kan gi en oppdatering som er litt mer konkret om både turplaner, og ikke minst gjennomførte turer som sådan.

Slenger med noen bilder tatt den siste tiden









4 kommentarer:

  1. Makalöst vackra bilder ! Ser fram emot turrapporter när du bestämt dig vart du vill fara :-))

    SvarSlett
  2. Kjempe flotte bilder! Blir bare flottere for hver gang du legger ut noen nye. Fortsett med det :)

    SvarSlett