torsdag 12. juni 2014

Litt av hverdagen

Av og til blir det litt lengre mellom helgeturene. Forrige helg var en helg som forsvant i forbindelse med selskapeligheter (langhelg atpåtil), og førskommende helg er det forpliktelser på søndag. Det er mulig jeg får til noe i forkant av det, men det vil tiden vise. Det er som nevnt i et tidligere innlegg hverdagene det er flest av. For mitt vedkommende har jeg ikke noe valg. Med min firbente krabat er jeg forpliktet til tur hver dag, og det slår meg at jeg hadde gått glipp av mye uten disse daglige turene. Det kan jo være en tanke og kanskje inspirasjon til folket uten en firbent som har sine "krav". Legger ved et lite knippe bilder tatt siste tiden.

Lopi nyter utsikten
Kveld på stranda
Silhuett
Formasjon
Fremdeles snø i fjellet
Slør

6 kommentarer:

  1. Ja skal tro hva Lopi tenker når han ligger å ser på denne vakre utsikten:) Spesielt og flott navn:))

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Da var vi tilbake fra dagens luftetur. Du kan riktig spørre om hva han tenker Jill. Han ser ut til å sette pris på utsikter. Da jeg ikke fant han på første telturen var han å finne på det eneste utsiktspunktet gitt.:)

      en riktig fin kveld i stua der også!

      Slett
  2. Ja det er morsomt å se personlighetene til disse firbente vennene våre:)

    Ja det er et eldorado her og jeg tror ikke jeg blir ferdig med å utforske naturen bare rundt på sunnmøre før jeg blir minst 95 minst:))

    Kan tenke meg at du hadde likt å gått i Tafjordfjellene. Hadde tenkt å få besøke Fieldfarehytten i Veltdalen i sommer og den ligger i strøket der. Du får google Tafjordfjellene. Om en kjører opp til Trollstigen er der også et utrolig flott terreng å gå i. Du hadde aldri angret på det! Sunnmøre er et mekka for alt slags frilufsliv både med og uten fiskestang :) Bjorli har jeg nettopp begynt å utforske så det blir nok tilbake der om et par uker. Virkelig flott å gå innover fjellene der.

    :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp det skal jeg absolutt gjøre. Google altså:) Jeg har lest noe om tafjordfjellene tidligere, men har begynt å bevege seg litt vel langt bak i bakhodet. Problemet, eller luksusproblemet, er jo at det så mange steder man gjerne skulle ha brukt tid på. En vakker dag håper jeg at jeg skal få litt mer tid til overs, og jeg håper den dagen ikke er altfor langt frem i tid....

      Bjorlig syntes jeg som sagt så spennende ut!

      Slett
  3. Ja det var den tiden da. Og ofte må en prioritere å være litt sosial iallefall:))) selv om en helst vil på tur:))

    Ja Bjorli er spennende og har sett på noen fjell også på Lesja, bare 30 min fra Bjorli. Så jeg satser på en opplevelsesrik sommer og høst:) Håper du også får det:))

    Fin helg når den kommer sigende i morgen:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er vel en balansegang. Jeg tror allikevel at i den grad man har mulighet til det bør man fylle tiden sin med det som gir mest tilbake.

      Jeg håper bena holder (kne og akilles). Om de gjør det så har jeg noen planer på gang. Krysser fingrene...

      En riktig fin helg der i gården også!:)

      Slett