onsdag 2. april 2014

Lopi har bursdag

Bursdagsbarnet
I dag fyller min faste turkamerat 2 år. Feiringen begrenser seg til den daglige turen, og gaven må han vente på. Bestillingen blir sendt i kveld, og den går til Seleverkstedet. Vi snakker selvsagt om kløv. Jeg håper den svarer til forventningene.

Meget kort oppsummert er jeg strålende fornøyd med karen som nå fyller to. Jeg har noen tanker for fremtiden og vil da komme tilbake til en nærmere beskrivelse av erfaringene jeg har gjort meg med Lapsk Vallhund.

Første dag hos ny eier da bar det til skogs.
Fra første telttur.
I snøstorm første vinteren
Fra en av kano og fisketurene
Balansekunst
God morgen i teltet
Lopi nyter en av mange solnedganger
Men nå bærer det ut på tur!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen ønskes fra oss Lopi bodde hos som liten valp. Flotte bilder, spesielt morsomt er snøstorm-bildet. Søsteren Luna feiret 2 års-dagen med lungemos til middag og lang tur i skogen.

    SvarSlett
  2. Lopi takker så mye og sender gratulasjoner tilbake til Luna. Det var sikkert fest rundt lungemosen:)

    SvarSlett