søndag 23. februar 2014

Det enkle er av og til det nest beste

Søndag. Nok en Søndag hvor jeg våkner opp uten å vri meg i soveposen. Jepp, som tidligere nevnt er det snart på tide å gjøre noe med det. Omstendighetene spiller ikke alltid på lag så det måtte bli med en ny søndagstur. Bilnøklene ble liggende hjemme. Søndagsturen i dag startet fra egen dørstokk. Jeg er klar over at de fleste turer strengt tatt begynner der, men jeg satt kursen mot nærfjellene. Fjellene rett "her borte".

Til min store overraskelse forløp turen uten regn. Regnet har stort sett holdt vinden med selskap så lenge jeg kan huske nå, men i dag klarte vinden seg på egenhånd. Ja, for vind var det.

Grønt på vei oppover
En smule disig
Jæren i tåke
Noen som har vært ute med hammer og meisel?
Søndagsturen fra dørstokken er unnagjort. Stort enklere kan det nesten ikke gjøres. I dag føltes det ikke som om det enkle var det beste, men nest beste.

Bedre enn ingenting......

2 kommentarer:

  1. Det enkle er det beste og absolutt bedre en ingenting:)) Viktig å holde øye med markene i nærområdet også!

    Sprek uke til deg:)

    SvarSlett
  2. Nja jeg vet ikke om det enkle alltid er det beste;) men at det er langt bedre enn ingenting ja det er jeg enig i!

    En riktig god tur-uke til deg og den firebente også:)

    SvarSlett