mandag 13. januar 2014

Sånn går no dagan...

Så plutselig var helgen over. Når Agnes kalte søndag kveld lurte jeg fælt på hvor denne helgen hadde tatt veien...Ikke ble det telttur og ikke ble det lengre dagsturer enn et par timer. Søndagsturen var forøvrig flott med solen høyt på himmelen.

Det ble i grunnen lite av det meste når sant skal sies. Jeg hadde ikke planlagt noen helgetur denne helgen så det var ikke særlig overraskende at det uteble, men det var allikevel endel som skulle vært gjort i heimen. Ble det gjort? Nei....

Fluebinding. Her skulle det definitivt vært gjort noe.

Sekk, sovepose, telt og alskens utstyr. Trenger vel ingen nærmere beskrivelse...
Faktum er at det som kanskje var høydepunktet denne helgen var kveldsturen søndags kvelden. Da ruslet vi under en klar stjernehimmel hvor månen begynner å bli stor og fet. Jeg har ikke brukt det nye kameraet mitt noe særlig på kveld og nattestid så jeg tenke at det var en fin anledning til å få testet det litt. Jeg har jo kontroll i sysakene så jeg skulle bare inn på "roterommet" og finne gorillapoden (lite stativ). Jommen sa jeg smør, eller gorillapod for den del! Det var ikke å finne. Det var faktisk ikke å finne noe sted. Lopi stod på sitt og nektet enhver befatning med den så det ble til at vi ruslet ut uten den xs%asf%&! gorillapoden. De som har prøvd vet hvor lett det er å fotografere i mørket uten stativ....

Det ble noen knips, men jeg fikk ikke testet kameraet ordentlig. Jeg fikk allikevel troen på at det kanskje kan gi helt ok bilder med stativ og litt bedre tid. Den tiden vi var ute denen kvelden var uansett flott!

Søndagskvelden

Karlsvogna ble også tatt med hjem.
Så sånn går no dagan....

Helgen som bare forsvant......

2 kommentarer:

  1. Hehehe...ja, jeg kjenner igjen det rotet du framviser her ja. Akkurat som hjemme hos meg det! :)

    SvarSlett
  2. Det er godt å høre at det er flere med meg Bjarne! Det er nok fasader som det er;)

    SvarSlett