søndag 24. november 2013

En liten statusoppdatering, og en liten søndagstur på høgjæren

Det er lenge siden jeg har skrevet noen ord her. Det har en sammenheng med uhellet jeg hadde for en tid tilbake hvor jeg brakk hånden, og et labert aktivitetsnivå i tiden etter dette. I dag ser det ut til at det går fint med selve bruddet i hånda. Det største problemet i dag er langefingeren (den som sto i 45grader etter fallet). Den er fremdeles ikke særlig funksjonibel. Det har heller ikke vært særlig fremgang å spore hva angår den fingeren , men jeg håper at den skal bli som før etterhvert.

I dag ble det allikevel en rusletur på høgjæren. Vi parkerte ved Holmavatn og gikk opp til synesvarden. Videre gikk vi mot steinkjerringa, men skar av stien og tok våre egne veier. Med ca 0 grader og i en frisk vind fra nord var det godt å komme seg ut, knipse litt bilder og i det hele tatt få litt luft under vingene igjen.

Det har begynt å legge seg is på vannene der oppe 
Synesvarden i front.
Utsikt fra Synesvarden
Frost
Is og frost
Jeg håper jeg snart kan pakke soveposen i sekken og ta meg en natt eller to ute i det fri om ikke så altfor lenge....




4 kommentarer:

  1. Håper du snart kommer deg på tur med sovepose og telt! God bedring.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det Anders! Jeg må nok inn på en kontroll igjen om ikke lenge, men om det ikke blir noen store inngrep er det begrenset hvor lenge man klarer å vente....

    SvarSlett
  3. Trasig med handbrudd. Håper du kommer i form igjen snart. Flotte bilder du tar. God bedring. Håper å snike meg ut en tur selv innen en uke eller to. Kjenner det er på tide....

    SvarSlett
    Svar
    1. Mange takk for det Helge! Ordner seg nok til slutt, og til deg kan jeg ikke annet en å si kom deg ut!:)

      Slett