torsdag 19. september 2013

Lopi i Lapphundstikka

Da har Lopi tatt pennen i egne labber og skrevet et innlegg til Lapphundstikka. Lapphundstikka er medlemsbladet til Norsk Lapphundklubb og blir utgitt 4 ganger i året. Han har her forsøkt å gi en kjapp oppsummering av året som har gått og noen tanker omkring fremtiden. I tillegg til selve innlegget pryder vi forsiden av dette nummeret av "stikka". Under har jeg har prøvd å legge det til som bilder, og håper det lar seg lese.

Forsiden
Side 1 av innlegget
Side 2
Side3
Side 4
Siste side
Vi får håper han koser seg med "kjendisstatusen"

5 kommentarer:

  1. Leste innlegget ditt i lapphundstikka (veldig bra innlegg) og måtte søke opp kennelnavnet, men havnet her :) Har selv en lapsk vallhund, den perfekte turhund når man lever og ånder for friluftslivet. Fantastisk bra blogg :)

    SvarSlett
  2. Takk for det Ingunn. Det er ingen tvil om at lapsk er en glimrende turhund! Nå må vi bare få skaffet oss en kløv i løpet av høsten.

    SvarSlett
  3. Ingunn Løvsletten7. oktober 2013 kl. 18:24

    Kan anbefale kløven fra seleverkstedet by the way, har brukt den på mange turer i 2 år nå og den fungerer perfekt. Du får ha fortsatt god tur fremover :)

    SvarSlett
  4. Etter søndagens uhell blir det nok lite tur en periode fremover ser jeg for meg. Valget omkring kløv er ikke tatt enda, men seleverkstedet er på listen! Får jeg spørre om navnet på hunden din og opphavet?

    SvarSlett
  5. Ingunn Løvsletten8. oktober 2013 kl. 19:28

    Da får jeg rette til god bedring :) Navnet på hunden min er Lapplunas Buerie Barkoe (Barkoe til daglig). Fikk tak i hos kennel lappluna på Røros.

    SvarSlett