tirsdag 13. august 2013

I startgropa

Da har altså "teltlivet" blitt opprettet som blogg.

Bloggen vil riktignok omtale teltlivet mitt, men også dagsturer og andre saker som er relevante i forhold til mitt friluftsliv kan bli gjenstand for bloggen. Til tross for navnet "teltlivet" er altså ikke overnattingsturer under åpen himmel ekskludert for fremtiden. Det vil være innlegg som omhandler den hverdagslige fisketuren, helgeturer i skog og fjell, og turer av et par ukers varighet.  Det er nok heller ikke helt umulig at det kan bli en post om jakt en sjelden gang, men fiskestanga vil nok være mer fremtredende enn hagla.

I tillegg ble jeg i fjor jeg eier av en Lapsk Vallhund som bærer navnet Lapeiras Lopi. Dette har blitt en trofast turkamerat som er med i tykt og tynt gjennom hele året. Ikke bli overrasket om han dukker opp med jevne mellomrom.

Dette er altså ingen "ekstremvariant" av en blogg hvor du finner meg hengende opp ned i en fjellvegg eller hvor jeg skal bo 3 år i en utilgjengelig villmark.

Jeg vil i all hovedsak oppgi hvor jeg er på tur hvor jeg fisker eller jakter etc. Dersom det skulle være enkelte fiskevann jeg blir tipset om og som vedkommende ikke ønsker skal kommuniseres til allmenheten vil jeg selvsagt ikke oppgi stedet. Hvis et sted også skulle være veldig sårbart i en eller annen form vil dette også bli tatt hensyn til. Dette vil dog være unntakene.

To be continued.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar